Szczupła sylwetka na lato? Poznaj kilka praktycznych sposobów

kobieta na plaży

Szczupła sylwetka na lato? Poznaj kilka praktycznych sposobów

Szczupła sylwetka na lato? Poznaj kilka praktycznych sposobów

Do lata zostało coraz mniej czasu. Im bliżej sezonu urlopowego, tym częściej zadajemy sobie pytanie, jak zadbać o formę, by cieszyć się szczupłą i zgrabną sylwetką na wakacjach. Dla wszystkich, którzy marzą o tym by prezentować się pięknie w bikini i letnich stylizacjach, mamy dobrą wiadomość – jeszcze nie jest za późno na to, by pozbyć się nadprogramowych kilogramów, wyrzeźbić sylwetkę i zadbać o kondycję. Oto kilka sprawdzonych i skutecznych sposobów na to by prezentować się pięknie podczas wakacji.

Deficyt kaloryczny

80% sukcesu w zgubieniu zbędnych kilogramów zależy od właściwie skomponowanej, zbilansowanej diety. Trzeba zwracać szczególną uwagę na to co jemy, ale również na to ile jemy. Gdy za cel stawiamy sobie redukcję masy ciała, kluczowe będzie obliczenie zapotrzebowania energetycznego naszego organizmu. Deficyt kaloryczny to różnica między naszym dziennym zapotrzebowaniem na kalorie, a ich ilością w posiłkach. By organizm mógł zacząć spalać tkankę tłuszczową, musimy zużywać więcej kalorii niż zjadamy. W tym celu należy ustalić swoje dziennie zapotrzebowanie kaloryczne, a następnie odjąć od tej wartości ok. 500 kcal. Na początku może być trudno przyzwyczaić się do mniejszej ilości energii. Najtrudniejsze momenty pozwoli przetrwać bloker apetytu – jedna kapsułka dziennie wystarczy, by naturalne składniki pomogły kontrolować apetyt na słodkie i niezdrowe przekąski.

Jeśli nie wiemy jak wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne lub nie chcemy robić tego na własną rękę, warto skorzystać z pomocy dietetyka, który nie tylko ustali zapotrzebowanie kaloryczne, ale również zadba by w diecie nie zabrakło kluczowych dla zdrowia witamin i minerałów.

Suplementacja wspierająca utratę masy

By zwiększyć skuteczność diety i przyspieszyć redukcję masy ciała warto sięgnąć po suplementy wspierające proces odchudzania. Wybierajmy mądrze, omijając z daleka „cudowne” pigułki, które obiecują szybkie schudnięcie bez wyrzeczeń. Warto natomiast stawiać na naturalne substancje, które bezpiecznie, skutecznie i w zdrowym tempie pomogą zrzucić nadprogramowe kilogramy.

Co może pomóc w walce o szczupłą sylwetkę:

Bromelaina – to enzym występujący w owocach ananasa. Bierze udział w trawieniu białek i cukrów oraz rozkładzie tłuszczów. Szczególnie poleca się ją osobom ze skłonnościami do tycia, prowadzącym mało aktywny tryb życia. Bromelaina nie sprawi, że schudniemy 10 kg w dwa tygodnie. Może natomiast usprawnić pracę układu trawienia i przyspieszyć procesy metaboliczne. Naturalną bromelainę znajdziesz na naszej stronie.

Algi – w medycynie wschodu znane są od dziesiątek lat. Od niedawna powszechnie wykorzystywane w medycynie oraz kosmetologii. Algi to prawdziwe bogactwo łatwo przyswajalnych witamin i minerałów. Popularna jest zwłaszcza chlorella, która zawiera ponad 70 substancji leczniczych. Oczyszcza organizm z toksyn, a taki detoks to istotny element procesu utraty wagi i poprawy kondycji. Chlorella pobudza perystaltykę jelit i korzystnie wpływa na przemianę materii. Chlorellę możemy sobie dostarczać w postaci łatwo przyswajalnych kapsułek. Wybierz ją jeśli szukasz skutecznego narzędzia wspierającego redukcję masy ciała w sposób naturalny i bezpieczny.

Zielona herbata – japońscy badacze zauważyli, że wypijanie trzech filiżanek zielone herbaty dziennie, przez trzy miesiące, pozwala obniżyć wagę o około 1,5 kilograma. Zawarte w niej katechiny usprawniają metabolizm. Dzięki zawartości enzymów trawiennych, które hamują wchłanianie tłuszczy i glukozy, otrzymujemy skuteczne narzędzie wspierające redukcję masy ciała. Nie martw się jeśli nie przepadasz za smakiem zielonej herbaty. Z jej dobroczynnych właściwości możesz korzystać suplementując katechiny z zielonej herbaty w kapsułkach.

Więcej naturalnych suplementów wspierających redukcję masy ciała umieściliśmy w zakładce Odchudzanie i trawienie.

Bez aktywności fizycznej ani rusz

Choć dieta odgrywa kluczową rolę w walce o zdrową sylwetkę, to jej świetnym uzupełnieniem jest aktywność fizyczna. Sezon letni to absolutnie genialny moment, na to by zacząć więcej się ruszać. Okazji jest aż nazbyt wiele. Wieczorny spacer z psem lub po zakupy do sklepu, powrót z pracy o własnych nogach i rezygnacja z windy. Jeśli do tej pory mało było ruchu, warto zacząć od tak prostych rzeczy, a z czasem zwiększać częstotliwość, intensywność i dystans. Jogging, jazda na rolkach, pływanie – to aktywności, które możemy uprawiać podczas wakacyjnego wypadu – łącząc przyjemne z pożytecznym. Nie zwlekaj – wprowadź pozytywne zmiany już teraz, a latem Twoja sylwetka Ci się odwdzięczy. Regularny ruch pozwoli ujędrnić ciało, zredukować cellulit i wzmocnić mięśnie. Prócz pięknej sylwetki zadbasz o swoją kondycje i zdrowie całego ciała. Jeśli wracasz do aktywności po dłuższej przerwie – wspieraj swoje stawy.

Racjonalne podejście to podstawa

Gdy chcemy schudnąć często oczekujemy natychmiastowych efektów, najlepiej bez wysiłku. Droga na skróty nie jest dobrym rozwiązaniem. Nawet jeśli jakimś cudem uda nam się schudnąć, znienawidzone kilogramy powrócą podwójnie. Drastyczne diety cud czy katowanie się morderczymi treningami mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Ważne by do tematu podejść z głową i rozsądkiem. Zadbajmy przede wszystkim o swoje dobre samopoczucie, o to by zdrowo jeść, odpoczywać, i ruszać się jak najwięcej na świeżym powietrzu. „Skutkiem ubocznym” będzie świetne samopoczucie, poprawa sylwetki i racjonalna utrata kilogramów, bez efektu jo-jo.

Pamiętajmy też, że samoakceptacja jest bardzo istotna. Zamiast podążać za wzorcami i modą, która co chwila ulega zmianie, wsłuchajmy się w siebie, swoje pragnienia i bądźmy najlepszą wersją siebie – dla siebie, nie dla innych.

Udostępnij ten post

Dodaj komentarz


Właśnie dodałeś ten produkt do koszyka:

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustywróć do sklepu