Dostawa

Sposób dostawy, czas realizacji zamówień i wysyłka

  1. Zapłaty za zakupione w Sklepie towary Klient może dokonać:
    • osobiście, płacąc gotówką przedstawicielowi firmy Kurierskiej DHL w przypadku, gdy wybraną formą płatności jest „płatność przy odbiorze
    • płatnością on-line, płacąc przelewem elektronicznym, bankowym bądź kartą kredytową. W tym przypadku realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania płatności,
  2. Złożone zamówienia z wybraną opcją płatności on-line oczekują na wpłatę Klienta przez 7 dni od dnia złożenia zamówienia, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
  3. Termin otrzymania przez Klienta przesyłki wynosi orientacyjnie czas: dostępności towaru plus przewidywany czas dostawy i nie może przekraczać 30 dni od dnia zawarcia umowy.
    W razie opóźnienia Sklepu z realizacją zamówienia w terminie 30 dni, Klient ma prawo wyznaczyć dodatkowy termin na realizację zamówienia, a po jego bezskutecznym upływie odstąpić od umowy.
  4. Wysyłka towarów o różnych terminach dostępności następuje po skompletowaniu całości zamówienia, czyli po upływie najdłuższego terminu dostępności dla zamówionych towarów. W przypadku złożenia zamówienia na towary, w których przynajmniej 1 (jeden) z nich ma termin dostępności dłuższy niż 7 (siedem) dni, Sklep zaoferuje Klientowi podział zamówienia, z którego Klient ma prawo skorzystać według własnego uznania.
  5. Na stronie Sklepu przy każdym towarze podana jest (w dniach roboczych) dostępność tego towaru. Przez dostępność rozumieć należy czas potrzebny Sklepowi do przygotowania danego zamówienia i przekazania go do wysyłki. Czas, w jakim dany sklep przekaże zamówiony towar do wysyłki do Klienta, nie jest równoznaczny z czasem koniecznym do jego dostarczenia Klientowi za pośrednictwem wybranej formy dostawy. Termin otrzymania przez Klienta przesyłki wynosi orientacyjnie czas: dostępności towaru plus przewidywany czas dostawy i nie może przekraczać 30 dni od dnia zawarcia umowy.
    W razie opóźnienia Sklepu z realizacją zamówienia w terminie 30 dni, Klient ma prawo wyznaczyć dodatkowy termin na realizację zamówienia, a po jego bezskutecznym upływie odstąpić od umowy.
  6. Wysyłka towarów o różnych terminach dostępności następuje po skompletowaniu całości zamówienia, czyli po upływie najdłuższego terminu dostępności dla zamówionych towarów. W przypadku złożenia zamówienia na towary, w których przynajmniej 1 (jeden) z nich ma termin dostępności dłuższy niż 7 (siedem) dni, Sklep zaoferuje Klientowi podział zamówienia, z którego Klient ma prawo skorzystać według własnego uznania.
  7. Towary objęte zamówieniem dostarczane są do Klienta na wskazany przez niego adres za pośrednictwem wybranej podczas składania zamówienia firmy kurierskiej:

logo Inpost

Inpost Paczkomaty, zgodnie z obowiązującym u przewoźnika regulaminem świadczenia usług:

    • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie InPost.
    • InPost poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
    • Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu.
    • Czas odbioru przesyłki to 48h od momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
    • W przypadku nieodebrania zamówienia przesyłka zostanie przekazana do oddziału InPost gdzie czeka kolejne 3 dni. Jeśli nadal nie zostanie odebrana, następuje zwrot do naszego magazynu.
    • Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 – dla telefonów stacjonarnych – czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.

Inpost przesyłki Kurier Polska, zgodnie z obowiązującym u przewoźnika regulaminem świadczenia usług:

    • Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane z magazynu, otrzymasz e-mail’em numer listu przewozowego paczki. Wpisz go na InPost, aby śledzić status jej doręczenia. Usługa śledzenia będzie aktywna po zeskanowaniu przesyłki po odebraniu przesyłki przez Kuriera. Inpost wyśle Ci SMS z informacją o planowanym doręczeniu. Na tym etapie możesz skorzystać z usługi przekierowania paczki do paczkomatu.
    • Inpost dostarcza paczki w dni robocze. Pierwsza próba dostarczenia nastąpi kolejnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu. Inpost wyśle Ci SMS z informacją o planowanym doręczeniu i możliwości przekierowania paczki do paczkomatu.
    • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, Inpost podejmie drugą próbę dostarczenia w ciągu kolejnych 2 dni.
    • Po obu nieudanych próbach dostarczenia przesyłki, zostanie przekazana do oddziału InPost gdzie czeka kolejne 3 dni. Jeśli nadal nie zostanie odebrana, następuje zwrot do naszego magazynu.
    • Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 – dla telefonów stacjonarnych – czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.
  1. Koszt dostawy przesyłki na terytorium Polski:

Zamówienia do 130 zł płatność online:

    • Paczkomaty Inpost – 12,90 zł
    • Kurier Inpost– 14,90 zł

Zamówienia do 130 zł płatność przy odbiorze:

    • Kurier Inpost– 19,90 zł

Zamówienia powyżej 130 zł brak kosztów dostawy.