Dostawa

§ 6. Sposób dostawy i czas realizacji zamówień

Sposób dostawy, czas realizacji zamówień i wysyłka

  1. Zapłaty za zakupione w Sklepie towary Klient może dokonać:
    • osobiście, płacąc gotówką przedstawicielowi firmy kurierskiej w przypadku, gdy wybraną formą płatności jest „płatność przy odbiorze
    • płatnością on-line, płacąc przelewem elektronicznym poprzez system płatności online Przelewy24,
    • przelewem bankowym na rachunek bankowy: Arka Zdrowia Sp. z o.o.: Bank: Santander Bank Numer konta: 24 1090 2590 0000 0001 3029 5785
  2. Po wyborze płatności on-line lub przelew bankowy realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania płatności.
  3. Złożone zamówienia z wybraną opcją płatności on-line oczekują na wpłatę Klienta przez 7 dni od dnia złożenia zamówienia, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
  4. Termin otrzymania przez Klienta przesyłki wynosi orientacyjnie czas: 24h-72h czas kompletacji zamówienia plus przewidywany czas dostawy i nie może przekraczać 30 dni od dnia zawarcia umowy.
    W razie opóźnienia Sklepu z realizacją zamówienia w terminie 30 dni, Klient ma prawo wyznaczyć dodatkowy termin na realizację zamówienia, a po jego bezskutecznym upływie odstąpić od umowy.
  5. Wysyłka towarów o różnych terminach dostępności następuje po skompletowaniu całości zamówienia, czyli po upływie najdłuższego terminu dostępności dla zamówionych towarów. W przypadku złożenia zamówienia na towary, w których przynajmniej 1 (jeden) z nich ma termin dostępności dłuższy niż 7 (siedem) dni, Sklep zaoferuje Klientowi podział zamówienia, z którego Klient ma prawo skorzystać według własnego uznania.
  6. Towary objęte zamówieniem dostarczane są do Klienta na wskazany przez niego adres za pośrednictwem wybranej podczas składania zamówienia firmy kurierskiej:

Logo Inpost paczkomat 24/7

  • InPost Paczkomat® 24/7, dostawa zgodnie z obowiązującym u przewoźnika regulaminem świadczenia usług:
    • Przewidywany czas dostawy: 1 dzień roboczy po nadaniu paczki z magazynu.
    • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie InPost.
    • InPost poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
    • Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu.
    • Czas odbioru przesyłki to 48h od momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
    • W przypadku nieodebrania zamówienia przesyłka zostanie przekazana do oddziału InPost gdzie czeka kolejne 3 dni. Jeśli nadal nie zostanie odebrana, następuje zwrot do naszego magazynu.
    • Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 – dla telefonów stacjonarnych – czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.

Logo InPost Kurier

  • InPost Kurier, zgodnie z obowiązującym u przewoźnika regulaminem świadczenia usług:
    • Przewidywany czas dostawy: 1 dzień roboczy po nadaniu paczki z magazynu.
    • Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane z magazynu, otrzymasz e-mail’em numer listu przewozowego paczki. Wpisz go na InPost, aby śledzić status jej doręczenia. Usługa śledzenia będzie aktywna po zeskanowaniu przesyłki po odebraniu przesyłki przez Kuriera. Inpost wyśle Ci SMS z informacją o planowanym doręczeniu. Na tym etapie możesz skorzystać z usługi przekierowania paczki do paczkomatu.
    • Inpost dostarcza paczki w dni robocze. Pierwsza próba dostarczenia nastąpi kolejnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu. Inpost wyśle Ci SMS z informacją o planowanym doręczeniu i możliwości przekierowania paczki do paczkomatu.
    • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, Inpost podejmie drugą próbę dostarczenia w ciągu kolejnych 2 dni.
    • Po obu nieudanych próbach dostarczenia przesyłki, zostanie przekazana do oddziału InPost gdzie czeka kolejne 3 dni. Jeśli nadal nie zostanie odebrana, następuje zwrot do naszego magazynu.
    • Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 – dla telefonów stacjonarnych – czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.

7. Koszt dostawy przesyłki na terytorium Polski:

Zamówienia do 300 zł płatność online:

    • InPost Paczkomat® 24/7 – 13,90 zł
    • InPost Kurier – 14,90 zł

Zamówienia do 300 zł płatność przy odbiorze:

    • InPost Kurier – 18,50 zł

Darmowa wysyłka od kwoty zamówienia 300 zł.